keskiviikko 2. toukokuuta 2012

sivuhuomautus keskeisempää odotellessa

kuulkaa
minä olin yhteiskunnallinen
jo silloin kun te muut olitte
vielä siellä luonnontilassa

sitä paitsi yhteiskunnalliseksi
ei voi tulla sopimuksella
siihen tarvitaan karismaa
ja roppakaupalla hyvää onnea

huipulle ja yhteiskuntaan
sanotaan                              

minä minä  ja minä vastaamme
että me olemme jo siellä eikä sieltä pääse                          karkuun

missä te oikein
kuvittelette kirjoittavanne?

siksi ajatus on
se on typerämpi kuin

4 kommenttia:

  1. se, että Bolivian kuuluisi olla merenrantavaltio?

    VastaaPoista
  2. mistä arvasit?!! mä ajattelin, että toi on niin vaikea ettei kukaan keksi.

    yK

    VastaaPoista
  3. http://ak.buy.com/PI/0/500/40713857.jpg

    yK

    VastaaPoista